سوالات متداول عزیزان مراجعه کننده

سوالات متداول


روش های ارسال جواب در آزمایشگاه فرزان به چه صورت است؟
به محض آماده شدن جواب شما مراجعه کننده عزیز، پیامک به شما ارسال خواهد شد و بنا به درخواست شما؛ می توانید جواب خود را حضوری و یا از طریق لینک، تلگرام، واتساپ، ایمیل دریافت نمایید.


چرا باید آزمایش خود را مجددا تکرار کنم؟
گاهی به علت کیفیت پایین نمونه و عدم رعایت شرایط انجام آزمایش یا جهت اطمینان از نتیجه آزمایش، نیاز به تکرار آزمایش می باشد.


ساعات کاری آزمایشگاه به چه صورت می باشد؟
آزمایشگاه فرزان همه روزه به جز جمعه ها و تعطیلات رسمی، صبح ها در کل سال از ساعت 7 تا 13 و بعدازظهر ها در نیم سال اول از ساعت 15 تا 21:30 و در نیم سال دوم از ساعت 15 تا 20:30 جهت خدمت به شما عزیزان دایر می باشد.


آیا سرویس نمونه گیری در منزل وجود دارد؟
آزمایشگاه فرزان در راستای حل مشکل معطلی، ترافیک و جای پارک خودرو و جهت رفاه حال بیمارانی که عدم توانایی حضور در محل به جهت نمونه گیری را دارند، اقدام به راه اندازی سیستم نمونه گیری در محل نموده است.
دریافت نوبت:
به منظور دریافت نوبت فرد درخواست کننده از طریق تماس با شماره تلفن 32534465 – 081 درخواست خود را بدون هیچگونه مراجعه حضوری ثبت مینماید و از همکاران ما برای نمونه گیری در محل نوبت می گیرد.
لازم به ذکر است تمامی مراحل پذیرش , نمونه گیری, پرداخت هزینه و حتی دریافت جواب در محل شما و بدون مراجعه حضوری میباشد. آزمایشگاه فرزان در این روش ضمانت مینماید که کیفیت دریافت نمونه ها و انجام آزمایشات با مراجعه حضوری شما تفاوتی نداشته باشد.
هزینه ها:
هزینه ایاب و ذهاب نمونه گیر و نمونه گیری بر عهده فرد درخواست کننده می باشد.
تحویل جواب آزمایش:
تحویل جواب آزمایش از طریق لینک، پیک، فکس و ایمیل و تلگرام، واتساپ قابل انجام میباشد.